A place for Wisconsin 240sx owners and enthusiasts to meet.
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Pj's 90 hatch r.i.p.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
600SX
Admin
avatar

Posts : 2510
Join date : 2010-08-19
Age : 36
Location : Twin Lakes

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 6:19 pm

I figured that, I was just givin ya shit.

_____________________________
Stupid hippie,  This IS a Hybrid

I AM THE ANTI-PRIUS
Back to top Go down
Flicktitty
Admin
avatar

Posts : 1774
Join date : 2010-08-19
Age : 30
Location : Delavan

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 7:21 pm

i do mean a CA.

_____________________________
[center]Wisconsin 240sx.com|Axis Racing|
Back to top Go down
http://www.axis-racing.com
s13.240sx
Senior member
avatar

Posts : 1113
Join date : 2010-10-01
Age : 104
Location : Menomonee Falls

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 7:54 pm

No more Russian CandyCone? What are we going to do? PJ if you do not have plans for the turbo yet let me know. I might be interested in it.
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 8:16 pm

No its turning to the asian candycone lol twice the size candycone I have now
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 8:17 pm

Wtf I just noticed my rep went down lol. Damn jews
Back to top Go down
chuck_chizzle
Senior member
avatar

Posts : 838
Join date : 2011-06-02
Age : 36
Location : Lyndon Station

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 8:24 pm

you actually care about your rep?
Back to top Go down
600SX
Admin
avatar

Posts : 2510
Join date : 2010-08-19
Age : 36
Location : Twin Lakes

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 8:25 pm

traphikcod4 wrote:
Wtf I just noticed my rep went down lol. Damn jews

It could have been the Nazis. I'm just saying.

_____________________________
Stupid hippie,  This IS a Hybrid

I AM THE ANTI-PRIUS
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 9:09 pm

No lol but I bet it was that little queer fucker from IL who called me jelly...
Felt like he was hitting on me smh
Back to top Go down
chuck_chizzle
Senior member
avatar

Posts : 838
Join date : 2011-06-02
Age : 36
Location : Lyndon Station

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Dec 19, 2011 9:37 pm

why u jam, bro?
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Mon Feb 27, 2012 9:45 pm

Still in Mississippi right now
but in the next few weeks ill be having a few updates hopefully
Plan on dropping the motor for a day or two and gonna be cleaning up the engine bay
From moving stuff that isn't need and repaint and maybe rerun some of the hard lines.

Otherwise hopefully wheels and new intercooler piping will be in the addition
Driver seat
And other small stuff
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 12:11 am

ok so that last update didnt really mean shit lol
but i do have an update on alot of shit (kinda)

so i ordered and got some new parts in
purple tial external wastegate,
purple tial q bov (both vband),
purple boost controller
and alot of vacuum hose



i got all new couplers to get rid of the red ones and random blue one
got some new piping since im changing out the bov and all new t-bolt clamps



i am getting my hot side all welded up to be one piece, instead of 3 pieces

i already have my manifold and turbo off, taking it to get the v band flange welded on along with the ic piping v band flange

but the main thing i have been doing that has taken a bit of time is redoing my wheels...

this is how they sit

did the lips to a mirror and the barrels to a brushed look


im either gonna get the centers painted/powder coated,
or i might spend the money and get the curbage fixed on my rear wheel from the kid i got the car from

i did get the drive seat put in, and put on some mud flaps for the time being...

things i am waiting to get shipped:

new trans mount,
throwout bearing,
a maf filter adapter

things i am gonna order soon:
stainless steal lines and an fittings for the oil lines on the turbo
and hopefully a full wiretuck by justin soon....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 12:24 am

AW YEA!
Back to top Go down
600SX
Admin
avatar

Posts : 2510
Join date : 2010-08-19
Age : 36
Location : Twin Lakes

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 5:59 am

Looks good PJ.

_____________________________
Stupid hippie,  This IS a Hybrid

I AM THE ANTI-PRIUS
Back to top Go down
Flicktitty
Admin
avatar

Posts : 1774
Join date : 2010-08-19
Age : 30
Location : Delavan

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 11:57 am

looks good young grasshopper

_____________________________
[center]Wisconsin 240sx.com|Axis Racing|
Back to top Go down
http://www.axis-racing.com
s13.240sx
Senior member
avatar

Posts : 1113
Join date : 2010-10-01
Age : 104
Location : Menomonee Falls

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 4:26 pm

NIIICCCEEEE! whats with the purple bro? Are you a closet Barney fan?
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 9:11 pm

haha im a closet grimmis fan from mcdonalds lol

no, once i got my wheel and quick release in purple i figured fuck it, do this to
im not going to crazy, prob not much purple after this...

but i took all my shit to the shop to get welded up...
getting my bad curbed wheel fixed aswell
Back to top Go down
Lizmo
Admin
avatar

Posts : 1668
Join date : 2010-08-19
Age : 30
Location : milwaukee wi

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 9:36 pm

i like purplee!!! cant wait to see it once its all done

_____________________________
WHO NEEDS STICKERS? message me Smile



2jz NO SHIT.
Back to top Go down
http://www.facebook.com/lizmo23
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Tue Apr 03, 2012 10:54 pm

its never all done lol...
but yes when it gets put back together and everything gets put on it
ill be heading up by you and nick for some sticker stuff i need/want
Back to top Go down
s13.240sx
Senior member
avatar

Posts : 1113
Join date : 2010-10-01
Age : 104
Location : Menomonee Falls

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Wed Apr 04, 2012 4:55 pm

No more wobbly wheel? that is probably for the best.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Thu Apr 05, 2012 1:07 pm

you need to remove the ouch sticker then..
Back to top Go down
lssilvia
Senior member
avatar

Posts : 1322
Join date : 2011-07-23
Age : 36
Location : pleasent prarie

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Thu Apr 05, 2012 1:52 pm

cant wait to see engine bay
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Thu Apr 05, 2012 2:40 pm

ill be removing that sticker and the illest sticker haha
and maybe leaving the ones on the back hatch on idk...

be the "your sister likes this" is staying on lol
Back to top Go down
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Thu Apr 05, 2012 8:09 pm

got flanges done, should be picking up wheel tomorrow
if everything goes as planned turbo and all stuff should be on tomorrow bolted back up





Back to top Go down
Lizmo
Admin
avatar

Posts : 1668
Join date : 2010-08-19
Age : 30
Location : milwaukee wi

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Thu Apr 12, 2012 9:33 am

u already got ur headzone sticker!!!!!!

_____________________________
WHO NEEDS STICKERS? message me Smile



2jz NO SHIT.
Back to top Go down
http://www.facebook.com/lizmo23
traphikcod4
Senior member
avatar

Posts : 1246
Join date : 2010-08-19
Age : 404
Location : oak creek, wisconsin

PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   Thu Apr 12, 2012 1:52 pm

lol thanks not the one i was talking about but yes.... it is so close to be put on my bu
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Pj's 90 hatch r.i.p.   

Back to top Go down
 
Pj's 90 hatch r.i.p.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wisconsin240sx :: Builds and Projects-
Jump to: